Ochrona przed kosztami naprawy, ubezpieczenie od kradzieży oraz dostępność części przez 10 lat od momentu zakończenia produkcji, to tylko niektóre korzyści z bezpłatnego pakietu usług dodatkowych dla klientów Festool, w ramach Gwarancji all-inclusive.
Regularne przeglądy elektronarzędzi, a na wypadek trudności również ich naprawa, to nieodzowny element pracy każdego rzemieślnika, który oczekuje szybkiego i kompleksowego serwisu.
Festool, serwis dla wymagających klientów
Festool dostarcza narzędzia od ponad 95 lat i jest w pełni świadomy wyzwań, z jakimi zmagają się fachowcy w swojej codziennej pracy. "Profesjonalne narzędzie, to nic innego jak przedłużenie rąk do pracy naszych fachowców, a jak dobrze wiemy nic bardziej nie frustruje, jak niemożność wykonania konkretnej pracy" - mówi Łukasz Buś, kierownik działu serwisu w Festool Polska. Dostarczanie pierwszej klasy narzędzi to jeden z priorytetów Festool, kolejnym zadaniem, które stawiamy sobie jako marka premium, to opieka nad użytkownikami narzędzi Festool, którzy nam zaufali. Jeżeli kupujesz narzędzia Festool zyskujesz w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość naszego sprzętu. Innymi słowy jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony.
Troska o klientów nie kończy się wraz ze sprzedażą narzędzia, ona wtedy dopiero się zaczyna. Dzieje się tak, dzięki bezpłatnym usługom w ramach Gwarancji all-inclusive, doradztwie technicznym oraz szkoleniom.
Konto MyFestool – zleć naprawę online
Jeśli Twoje narzędzie odmówi współpracy, a Ty zlecisz jego naprawę online za pośrednictwem konta MyFestool, to nie tylko odbierzemy je od Ciebie, ale i naprawimy, w jak najkrótszym możliwym terminie. Zazwyczaj narzędzie przebywa w naszym serwisie 1 dzień, po czym odsyłamy je pod wskazany w formularzu adres. Dlaczego tak robimy? Bo wiemy, że każdy dzień zwłoki, to Twój stracony czas i pieniądze. Zależy nam na tym, abyś mógł skupić się na tym co najważniejsze, czyli na swojej pracy.
Dzięki zleceniu naprawy online, informacja o zgłoszeniu trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, dlatego od razu możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie. Wybierając formę zgłoszenia naprawy, za pośrednictwem konta MyFestool, masz pewność, że narzędzie dotrze do Ciebie bez niepotrzebnej zwłoki.
Poznaj korzyści w ramach Gwarancji all-inclusive
Z chwilą gdy narzędzie trafia w ręce fachowca, chcemy aby wiedział, że zawsze może na nas polegać, dlatego dajemy mu możliwość skorzystania
z bezpłatnych usług w ramach Gwarancji all-inclusive, mówi Paulina Wróbel, kierownik marketingu i szkoleń w Festool Polska. Wystarczy, że zakupione narzędzie zostanie zarejestrowane, w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja jest prosta i zajmuje nie więcej niż kilka minut, a korzyści są olbrzymie. Gwarancja all-inclusive, to m.in. bezpłatne naprawy wraz z wymianą dostępnych części, takich jak np. szczotki węglowe, czy łożyska. To znaczy, że przez 3 lata od czasu zakupu klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Istotnym elementem gwarancji jest również bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Zdarza się, że w wyniku kradzieży firmy tracą wszystkie narzędzia niezbędne do pracy co często uniemożliwia im funkcjonowanie oraz wywiązanie się z zawartych umów. Dzięki ubezpieczeniu Festool, w bardzo szybkim czasie nasz klient otrzymuje od nas nowe narzędzia, a za każde z nich, przy odbiorze płaci jedynie 560 złotych. To rozwiązanie uratowało już niejedno zlecenie – dodaje Wróbel. Równie istotna jest nasza gwarancja dostępności części zamiennych przez okres 10 lat od daty zakończenia produkcji. Jeśli jednak okazałoby się, że z jakiegoś powodu nie możemy dotrzymać tej obietnicy to klient otrzymuje od nas nowe narzędzie, całkowicie bezpłatnie.
Niespotykane dla branży elektronarzędzi jest również to, w jaki sposób Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość oferowanych akumulatorów. Przykład? Jeżeli okaże się, że pojemność wybranego akumulatora spadła poniżej 70% (w czasie 3-letniego okresu ochronnego), wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni akumulator na nowy. Aby posiadać wymienione powyżej korzyści należy, pamiętać o rejestracji narzędzi, w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja, może być dokonana tylko i wyłącznie przez właściciela narzędzia, po uprzednim założeniu konta w MyFestool.
Oczekiwania naszych klientów rosną, a my każdego dnia pracujemy nad tym, aby tym oczekiwaniom sprostać.
Promocja serwisowa – skorzystaj ze zlecenia naprawy online
i odbierz prezent! „naprawaonline22”
Jeśli Twoje narzędzie wymaga serwisu, zleć naprawę online za pomocą konta MyFestool i odbierz prezent!
Aby wziąć udział w promocji wystarczy zalogować się do konta MyFestool, a następnie wybrać zarejestrowane narzędzie, które wymaga serwisu
i wypełnić zgłoszenie, wpisując hasło promocyjne „naprawaonline22”. Promocja trwa od 24 stycznia do wyczerpania zapasów.
Regulamin promocji oraz więcej informacji na temat serwisu można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis
Źródło: Festool