Szybki rozwój budownictwa oraz infrastruktury drogowej stwarza zapotrzebowanie
na nowoczesne oraz niezawodne maszyny. Jednak odbiorcy zwracają uwagę już nie tylko na cenę, ale również na łatwość obsługi, niską awaryjność, dostępność części zamiennych oraz szybki serwis.
na nowoczesne oraz niezawodne maszyny. Jednak odbiorcy zwracają uwagę już nie tylko na cenę, ale również na łatwość obsługi, niską awaryjność, dostępność części zamiennych oraz szybki serwis.
Nowe opony, które w tym roku znalazły się w ofercie Magna Tyres: MA10, MA04, M-Terrain i MA801
Fot. Magna
Opona MA10 w rozmiarze 20.5R25 i 23.5R25 klasy L5 z wysokim bieżnikiem przeznaczona jest do ładowarek kołowych. Testy wskazały, iż opona doskonale sprawdza się podczas pracy w kopalniach odkrywkowych i podziemnych jak i wszędzie tam, gdzie wymagana jest duża odporność na uszkodzenia.
Długo oczekiwana opona Magna MA04 E4 w rozmiarze 21.00R33 stanowi uzupełnienie oferty w segmencie opon do wozideł sztywnoramowych, pracujących w trudnych warunkach kopalni odkrywkowych. Ogumienie w tym rozmiarze znajduje swoje zastosowanie m.in. w maszynach Biełaz i Cat. Magna MA04 E4 jest doskonałą alternatywą dla tanich i często zawodnych opon diagonalnych, jak i znacznie droższych, obecnych już na rynku opon radialnych.
Opona Magna M-Terrain 29.5R25 w wersji E4/L4 (do ładowarek i wozideł przegubowych) jest odpowiednia zwłaszcza na podłoża skaliste, gdzie występuje duże narażenie bieżnika na ścieranie i uszkodzenie. Zapewnia dobre prowadzenie i komfort na twardych nawierzchniach, a jednocześnie doskonale radzi sobie na grząskim terenie.
W najbliższym czasie w ofercie Magna Tyres Poland pojawi się również pełna opona 13.00-24 MA801H do mniejszych ładowarek i wózków teleskopowych. Została opracowana z myślą o zapewnieniu maszynie pełnej mobilności także w bardzo trudnym terenie.
Na koniec warto wymienić opony Magna Tyres, które są na rynku od wielu lat i ciągle cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Dobrym przykładem może być opona MA03, która jest aktualnie jedną z najczęściej wybieranych przez właścicieli żurawi samojezdnych, a od kilku lat stanowi wyposażenie praktycznie wszystkich nowych dźwigów marki Terex. Kolejna radialna, całostalowa opona MR800 okazała się przebojem roku 2014. W niczym nie ustępuje ona najlepszym i najdroższym rozwiązaniom, przy zdecydowanie bardziej atrakcyjnej cenie. Choć opona MR800 przeznaczona jest głównie do wózków widłowych, to dzięki mocnej konstrukcji nadaje się również do maszyn przeładunkowych i koparek. Nie można też zapomnieć o wysoko ocenianych przez użytkowników oponach MA08 L5 do ładowarek oraz MA02 E3/L3 do wozideł.
Równolegle z dystrybucją opon premium marki Magna firma Magna Tyres Poland zajmuje się dystrybucją tańszego ogumienia radialnego do maszyn budowlanych, w klasie L3 i L5. Opony MTP pojawiły się w II połowie 2014 roku, a pierwsze sygnały z rynku dowodzą, iż mimo niskiej ceny bardzo dobrze się sprawdzają. Oferta obejmuje podstawowe rozmiary od 20.5R25 do 29.5R25 oraz 21.00R35, mające zastosowanie w najbardziej popularnych maszynach, pracujących na rynku europejskim.
Źródło: Forum Budowlane, nr 4 (227) 2015