Sama maszyna, chociażby najlepsza, nie jest już w dzisiejszych czasach wystarczającą zachętą, aby ją kupić. Niezbędny jest serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny, a także stały dostęp do części zamiennych i eksploatacyjnych. Taką kompleksową dbałością o użytkowników może pochwalić się m.in. firma Avant Polska.
Avant dysponuje rozbudowaną siecią serwisową w Polsce. Na zdjęciu serwis w siedzibie firmy w Przybysławicach k. Krakowa
Fot. Avant
Avant Polska zapewnia pełną obsługę serwisową posprzedażną oferowanych miniładowarek Avant oraz podnośników koszowych Leguan, zarówno w okresie gwarancji, jak i po. Na życzenie świadczy usługi również w ramach odrębnego szczegółowego kontraktu serwisowego, co w przypadku maszyn i urządzeń gwarantuje utrzymanie ich w ciągłej gotowości ruchowej.
Avant Polska dysponuje rozbudowaną siecią serwisową w całej Polsce, w tym m.in. głównym serwisem w Przybysławicach k. Krakowa oraz punktami w Bydgoszczy, Poznaniu i Słupsku. Wszystkie warsztaty wyposażone są w profesjonalny, specjalistyczny sprzęt umożliwiający wykonanie każdej naprawy. Do dyspozycji są również samochody serwisowe z niezbędnymi urządzeniami (np.: sprężarka, myjka ciśnieniowa, kompresor, zaprawiarka do końcówek przewodów hydraulicznych, spawarka) umożliwiającymi przeprowadzenie przeglądu bądź wykonanie drobnej naprawy bezpośrednio w miejscu awarii. Przy braku takiej możliwości, maszyna zabierana jest do warsztatu stacjonarnego własnym transportem Avant, a na czas naprawy użytkownik otrzymuje nieodpłatnie maszynę zastępczą.
Ważnym ogniwem serwisu jest Dział Części Zamiennych. Zajmuje się on doradztwem w zakresie doboru i sprzedażą części zarówno bezpośrednim odbiorcom, jak i przeznaczonych do wszystkich bieżących przeglądów technicznych i napraw wykonywanych przez serwis firmowy. Części można zamawiać przez 6 dni w tygodniu, a specjalnie skonfigurowana centrala telefoniczna umożliwia szybkie skontaktowanie pracownika z ewentualnie nieodebranym numerem telefonu. Zamówione części dostarczane są w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Dodatkowo Dział Części Zamiennych prowadzi sprzedaż olejów i płynów eksploatacyjnych, opon, akumulatorów, itp., a także elementów hydrauliki siłowej (np. przewody hydrauliczne z zaprawionymi końcówkami).
Mocną stroną Działu Serwisu Avant Polska jest także profesjonalny, fachowy i kompetentny zespół mechaników oraz pracowników Działu Sprzedaży Części. Oba działy zarządzane są przez Artura Zębalę – kierownika serwisu.
Specjalistyczne samochody serwisowe Avant umożliwiają przeprowadzenie przeglądu bądź wykonanie naprawy w miejscu awarii maszyny
Fot. Avant
Mając na uwadze dalsze zwiększenie satysfakcji klientów, firma rozpoczęła wdrażanie systemu CRM. System udostępnia i monitoruje mechanizmy zarządzania zleceniami serwisowymi związanymi z udzielonymi gwarancjami oraz zdefiniowanymi wcześniej kontraktami. Dzięki możliwości odnotowywania gwarancji, kontraktów, zleceń serwisowych, a także podjętych działań możliwe jest tworzenie pełnej historii naprawianej maszyny. Szybki dostęp do danych opisujących dotychczasową współpracę pozwala na zwiększenie ilości czasu przeznaczonego na obsługę, zamiast na poszukiwanie informacji.
Obecna na polskim rynku od 6 lat, firma Avant Polska jest w pełni przygotowana do wykonania najbardziej skomplikowanej odbudowy naprawianego sprzętu. Dysponuje przy tym pełnym asortymentem niezbędnych części zamiennych. Niejednokrotnie w celu obniżenia kosztów proponuje również części po regeneracji, gwarantując, że czas eksploatacji nie będzie krótszy niż w przypadku nowego, oryginalnego elementu. Oczywiście na wszystkie naprawy i wymienione w trakcie usuwania awarii podzespoły, udzielana jest gwarancja na okres do 12 miesięcy.
Forum Budowlane, nr 6 (193) 2012