Wielkimi krokami zbliża się największy konkurs umiejętności zawodowych w Europie. Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów, czyli EuroSkills odbędą się po raz pierwszy
w Polsce i będą trwać od 5 do 9 września. Oficjalnym Diamentowym Partnerem wydarzenia został Würth Polska, który w ramach współpracy zapewni niezbędne produkty BHP oraz narzędzia dla uczestników takich konkurencji, jak m.in.: dekarstwo, ciesielstwo, murarstwo, stolarstwo i spawalnictwo.

EuroSkills Gdańsk 2023 to ósma edycja odbywającego się co dwa lata – największego konkursu umiejętności zawodowych w Europie. Wydarzenie gromadzi setki młodych profesjonalistów, którzy rywalizują o tytuł najlepszego zawodnika w wybranej przez siebie dyscyplinie. Impreza ma na celu podnoszenie kompetencji zawodowych wśród młodych ludzi, budowanie partnerstw edukacyjno-biznesowych, tworzenie pozytywnego wizerunku szkolnictwa branżowego, a także wymianę dobrych praktyk. Wcześniejsze edycje EuroSkills odbyły się m.in. w Rotterdamie, Lizbonie, Graz czy Budapeszcie.
Wyjątkowa promocja zawodów branżowych
W zawodach EuroSkills Gdańsk 2023 weźmie udział ponad 600 zawodników z przeszło 30 krajów, rywalizujących w 43 kategoriach – w tym m.in.: mechanice samochodowej, elektronice, spawalnictwie, dekarstwie, ciesielstwie, murarstwie i stolarstwie. Jednym z głównych partnerów wydarzenia jest Würth Polska – lider w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów.
– Już od 2019 roku wspieramy polską reprezentację na zawodach EuroSkills i WorldSkills, a w tym roku zostaliśmy Diamentowym Partnerem całego wydarzenia. Doskonale wiemy, że nauka rzemiosła wymaga odpowiednich narzędzi, dlatego przekazujemy produkty Würth uczestnikom i wierzymy w to, że dzięki udziałowi w EuroSkills jeszcze bardziej rozwiną swoją pasję – komentuje Robert Karolak, Dyrektor Marketingu Würth Polska.
W ramach współpracy z EuroSkills Würth Polska wyposaży w swoje narzędzia ekipy startujące w takich kategoriach jak m.in. ciesielstwo, meblarstwo, mechanika samochodowa, naprawa pojazdów, instalacje elektryczne, układanie płytek i podłóg, a także zaopatrzy wszystkie dyscypliny w niezbędny sprzęt BHP.
– Nasze narzędzia wielokrotnie udowodniły swoją jakość w pracy profesjonalistów wielu dziedzin. Wierzymy, że dzięki wyposażeniu w nie stacji konkursowych młodzi zawodnicy będą mogli nie tylko wypróbować sprzęt ceniony przez fachowców z długoletnim stażem, ale też odkryć komfort i satysfakcję z posługiwania się naszymi narzędziami. – dodaje Robert Karolak, Dyrektor Marketingu Würth Polska.
Poza konkursem uczestnicy wydarzenia będą mogli sprawdzić swoje umiejętności związane z dyscyplinami EuroSkills w strefie „Try a skill”, przysłuchiwać się panelom dyskusyjnym i zapoznać się z ofertą szkół prezentowaną na targach.
O Würth Polska
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 32 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 750 pracowników, z czego ponad 500 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 7 obszarów – Auto, Cargo (w tym Agro), Drewno, Budownictwo, Metal, Instalacje i Budownictwo Inwestycje. Würth Polska posiada 44 sklepy stacjonarne oraz rozbudowany sklep internetowy, który zapewnia możliwość zakupów 24h na dobę bez wychodzenia z domu. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Więcej informacji o Würth Polska pod linkiem.
O grupie Würth
Grupa Würth została założona w 1945 r. w Niemczech. Obecnie składa się z ponad 400 samodzielnych firm, rozmieszczonych w ponad 80 krajach na wszystkich kontynentach. Zatrudnia ponad 83 tys. osób, z czego ponad 33 tys. to przedstawiciele handlowi. Würth to również ponad 3,7 mln klientów. Zgodnie z rocznym sprawozdaniem finansowym, w 2022 r. Grupa Würth osiągnęła łączną sprzedaż na poziomie 19,95 mld EUR.