Ze względu na popularność modelu HTSR 400 E4/L4, firma ATG wprowadziła do sprzedaży trzy dodatkowe rozmiary: 23.5R25, 26.5R25 i 29.5R25
Fot. ATG
Galaxy Yardmaster Radial to cenny dodatek do szerokiej gamy opon Galaxy do wózków widłowych. To radialna opona z konstrukcją wykonaną w całości ze stali, przeznaczona do użytku w wózkach widłowych wykorzystywanych do ciężkiej i długiej pracy. Teraz dostępna jest w trzech rozmiarach, 10.00R20 i dwóch nowych: 12.00R20 i 12.00R24. Opona Galaxy Yardmaster Radial została zaprojektowana specjalnie z myślą o wózkach widłowych o dużym udźwigu, pracujących przez długi czas z dużą prędkością na różnych wymagających podłożach. Radialna konstrukcja opony gwarantuje lepszą zwrotność i komfort jazdy przy mniejszym zużyciu paliwa, a rzeźba bieżnika została zoptymalizowana pod kątem poprawy stabilności i dokładności wykonywania prac. Specjalna mieszanka odporna na przecięcie, kruszenie i ścieranie zapewnia płynność jazdy nawet na twardych podłożach portowych.
ATG poszerzyło również ofertę opon terenowych Galaxy Yardmaster Radial do wózków widłowych o nowe rozmiary: 12.00R20 i 12.00R24
Fot. ATG
Wkrótce po wprowadzeniu na globalny rynek opony Galaxy HTSR 400 (Haul Truck Steel Radial) E-4/L-4 okazało się, że ma idealny wzór bieżnika do zastosowań transportowych w trudnych i wymagających warunkach, występujących m.in. w kopalniach i kamieniołomach. Opona HTSR 400 jest przeznaczona do wywrotek transportujących ciężkie ładunki w ekstremalnych warunkach otoczenia. Ze względu na popularność modelu HTSR 400 E4/L4, firma ATG wprowadziła do sprzedaży trzy dodatkowe rozmiary: 23.5R25, 26.5R25 i 29.5R25. Opony w tych rozmiarach, opracowane specjalnie dla branży budowlanej i gospodarki odpadami, wcześniej poddano drobiazgowym testom. Galaxy HTSR 400 ma bieżnik o dużej głębokości, który zapewnia stałą przyczepność i większą odporność na przecięcie, co przekłada się na wzrost wydajności. Specjalna mieszanka zmniejsza stopień nagrzewania się opony, wydłużając tym samym dopuszczalny czas pracy. Opasanie o zoptymalizowanej konstrukcji chroni oponę przed przecięciem i kruszeniem, dzięki czemu maszyna może pracować wydajnie bez ryzyka przestojów.
Źródło: Forum Budowlane, nr 10 (281) 2019