Podczas uroczystej gali, która odbyła się 11 grudnia 2012 roku w Mediolanie wręczono nagrody Brand Identity Grand Prix 2012. Jednym z laureatów została polska marka narzędzi ręcznych NEO.
Narzędzia NEO od wielu lat cieszą się rosnącą popularnością wśród użytkowników profesjonalnych, którzy cenią ją za wysoką jakość oferowanych rozwiązań. Produkt potrzebował silniejszej i nowocześniejszej identyfikacji, która podkreślałaby jego atrybuty. W efekcie wielomiesięcznych prac jesienią 2012 Grupa Topex zaprezentowała nową odsłonę wchodzącej w skład jej portfolio marki NEO. Stworzona przez czołową agencją brandingową Dragon Rouge identyfikacja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem zarówno wśród konsumentów, jak i międzynarodowych autorytetów designu. Świadectwem tego jest przyznanie marce NEO pierwszej nagrody w kategorii „Corporate and Brand Identity” na międzynarodowym festiwalu designu – Brand Identity Grand Prix.Proces zmiany identyfikacji Grupy Topex i podlegających jej marek to jeden z największych rebrandingów polskich marek przeprowadzanych w ostatnich latach. Dotyczy on aż trzech marek jednocześnie, a swoim zakresem obejmuje ok. 2500 produktów oraz ponad 4000 punktów sprzedaży. Planowana data zakończenia procesu to koniec 2014 roku.
Źródło: Forum Budowlane, nr 1 (200) 2013