DEVELON wprowadza nową, rozszerzoną platformę cyfrową

Ocena: 5
2788

Cyfrowa platforma MY DEVELON to rozszerzenie obecnej oferty usług telematycznych DEVELON Fleet Management.

 

 

Aby spełnić wzrastający popyt, DEVELON, dawniej Doosan Construction Equipment, wprowadza najnowszą wersję swojego systemu zarządzania flotą – MY DEVELON to nowa cyfrowa platforma zarządzania sprzętem budowlanym.

„Korzystając z aplikacji MY DEVELON lub z przeglądarki internetowej klienci i dealerzy zyskują dostęp do danych konserwacyjnych i eksploatacyjnych sprzętu budowlanego DEVELON i mogą zarządzać nimi” – mówi Kevin Lynch, Menedżer ds. marketingu DEVELON Europe. „Klienci mogą zdalnie sprawdzać stan swojej floty i komunikować się ze swoimi maszynami, wysyłając określone komunikaty”.

Nowe funkcje

Niektóre z najnowszych dostępnych funkcji na platformie MY DEVELON zapewniają możliwość pobierania narzędzi serwisowych i uzyskania spersonalizowanych ofert na części zamienne do sprzętu DEVELON.

„Zapewniamy klientom menu do zapytań ofertowych na oryginalne części DEVELON od ich lokalnego dealera” mówi Kevin Lynch. „To bardzo wygodne narzędzie dla klientów, ponieważ mogą wybrać części, których ma dotyczyć zapytanie ofertowe i przesłać je prosto do dealera. Ponadto klienci mogą sami wybrać subskrypcje naszych wyłącznych usług cyfrowych”.

Zwiększające się wykorzystanie telematyki

Według danych gromadzonych przez DEVELON coraz więcej dealerów oraz klientów wykorzystuje systemy telematyczne. Chociaż niektórzy klienci mogą czuć się przytłoczeni ilością danych, firma DEVELON i jej dealerzy intensywnie pracują nad opracowaniem programów szkoleniowych, które pomagają edukować klientów w kwestii użytkowania systemu. Szkolenie rozpoczyna się od dealerów DEVELON korzystając z krótkich, uproszczonych materiałów, które są bardzo skutecznym narzędziem w ręku specjalistów ds. sprzedaży.

„Gdy klient kupuje nową maszynę, specjaliści ds. sprzedaży naszych dystrybutorów zapewniają mu podstawowe szkolenie w dziedzinie telematyki” mówi mówi Kevin Lynch. „Gdy klient otrzymuje swoją nową maszyną, ma już założony profil telematyczny, od razu może się zalogować i rozpocząć śledzenie swojej nowej maszyny”.

Jak twierdzi Kevin Lynch, obecnie jedną z najbardziej popularnych usług telematycznych jest możliwość otrzymywania kodów do maszyn. Dealerzy i klienci mogą wybrać subskrypcję, aby otrzymywać powiadomienia, gdy maszyna DEVELON wymaga serwisowania. Pozwala to dealerom na aktywną interakcję z klientami i ich maszynami, co pozwala na utrzymanie optymalnej ochrony sprzętu.

„Nasza oferta usług telematycznych pozwala utrzymać maszyny klientów w jak najlepszym stanie” – mówi Kevin Lynch. „Dealerzy i klienci mogą zdalnie kontrolować maszyny, aby upewnić się, że są w dobrym stanie technicznym, mogą też ustalać konserwacje planowe, aby wykonać je według potrzeb”.

Aplikację MY DEVELON można pobrać z popularnych sklepów z aplikacjami. Obecni użytkownicy systemu DEVELON Fleet Management powinni zastąpić bieżącą aplikację, pobierając nową aplikację MY DEVELON. Mogą się do niej zalogować z tymi samymi uwierzytelnieniami.

Więcej informacji na temat sprzętu budowlanego firmy Doosan można znaleźć na stronie: www.eu.develon-ce.com i www.maszynybudowlane.pl.

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy

Polecamy

- Reklama -


Które z niżej wymienionych minikoparek są Ci najlepiej znane?















GŁOSUJ

Jakie znasz koparki kołowe z napędem elektrycznym?





GŁOSUJ