Strona główna | RynekStandardy serwisowe Haulotte

Standardy serwisowe Haulotte

Haulotte Polska, filia europejskiego lidera oraz trzeciego światowego producenta w zakresie podestów roboczych do pracy na wysokościach oraz urządzeń do podnoszenia ładunków. Nie tylko oferuje kompletną gamę podestów ruchomych oraz ładowarek teleskopowych macierzystej marki, ale także zapewnia serwis, którym objęte są wszystkie sprzedawane urządzenia.

Na zdjęciu: pojazdy i pracownicy serwisu Haulotte Polska przed siedzibą firmy w Jankach koło Warszawy
Fot. Haulotte Polska


Prowadzona przez Haulotte Polska polityka serwisowa ma na celu zapewnienie najwyższej gotowości technicznej urządzeń, wdrażanie rozwiązań serwisowych zgodnych ze standardami Grupy Haulotte i przystosowanych do wymagań klienta oraz zapobieganie awariom. W ramach działalności serwisu firma Haulotte Polska oferuje pełen zakres usług serwisowych: konserwacje i przeglądy urządzeń, obowiązkowe przeglądy okresowe oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną. Udostępnia trzy rodzaje umów:
  • umowę serwisową dotycząca przeglądów okresowych – oferta ta obejmuje czynności związane z planowymi konserwacjami urządzeń Haulotte. Taki dostęp do wyczerpujących i jakościowych konserwacji maszyn w ramach umowy i gwarancji, pozwala na optymalizację zarówno wartości odsprzedaży oraz stopnia wykorzystania;
  • umowę przedłużonej gwarancji – przedłużona gwarancja to dodatkowa oferta, która może być dowolnie dodana do gwarancji producenta. Można zarządzać budżetem napraw, bez obawy o koszty i maksymalizować wartość urządzenia, korzystając jednocześnie z prostszych procedur w razie awarii;
  • kompleksową umowę serwisową – ta oferta zapewnia połączone korzyści z przeglądów konserwacyjnych i przedłużonej gwarancji po preferencyjnej cenie.
Serwis dysponuje halą o powierzchni 1000 m kw., która znajduje się w siedzibie firmy w Jankach koło Warszawy. Część warsztatowa Serwisu Haulotte, jest przystosowany do dużych napraw, kompletnej diagnostyki oraz remontów maszyn. Haulotte Polska ma dział techników mobilnych na terenie całego kraju, wyposażonych w samochody serwisowe. Wszyscy mechanicy/serwisanci mają wieloletnie doświadczenie w branży maszyn. Większość z nich pracuje prawie od początku istnienia firmy. Zespół wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników serwisu Haulotte udziela również porad technicznych przez telefon. Technicy nie tylko mogą pomóc usunąć usterkę lub dopasować rozwiązania serwisowe do potrzeb i specyfiki użytkowników, ale również zaoferują wsparcie techniczne odnośnie budowy oraz konserwacji maszyn Haulotte.

W siedzibie Haulotte Polska w Jankach znajduje się też magazyn części zamiennych do urządzeń marki Haulotte. Oryginalne części zamienne mogą zostać wysłane w ciągu 24 godzin do klientów zarówno w całej Polsce jak i w krajach, które obsługuje Haulotte Polska: Węgry, Rumunia, Bułgaria, Ukraina, Słowacja i Białoruś (w zależności od dostępności magazynu). Na stanie magazynu w Jankach są zawsze części, które najczęściej się zużywają. Jeśli jednak jakaś część musi zostać sprowadzona z magazynu centralnego z Francji, wówczas czas oczekiwania również wynosi 24 godziny.

Oryginalne części zamienne Haulotte zapewniają perfekcyjną kompatybilność, przy jednoczesnej optymalizacji trwałości maszyny. Wszystkie części są testowane i certyfikowane, by zagwarantować doskonałą jakość, i w ten sposób bezpieczeństwo użytkowników, a także by zoptymalizować żywotności sprzętu i jego wartość rezydualną.
  • Jako prawdziwy partner, serwis Haulotte zapewnia lokalne wsparcie i ułatwia wyszukiwanie części, zarówno bezpośrednio poprzez wyspecjalizowanych techników jak też na własną rękę, za pomocą innowacyjnego narzędzia online. Easy-Spare-Parts.com jest wysoce wydajną wyszukiwarką, która pozwala łatwo zidentyfikować i zamówić potrzebne części w rekordowym czasie, jednocześnie dając korzyści z dodatkowych zniżek. Dostawa zamówionych części w ciągu 24 godzin pod dowolny adres (w zależności od dostępności zapasów). Można skorzystać również z technicznej wyszukiwarki - e-technical information. Wyszukiwarka ta pozwala na przeglądanie online lub pobieranie instrukcji obsługi do maszyn Haulotte, instrukcji konserwacji, lub katalogów części zamiennych.
Serwis Haulotte Polska prowadzi także szkolenia:
  • przygotowujące do egzaminów operatorskich IP i/lub konserwatorskich P (sesja kończy się komisyjnym egzaminem UDT) z obsługi wózków podnośnikowych typ wysięgnikowy IWJO (sesja kończy się komisyjnym egzaminem UDT);
  • techniczne „Haulotte Technical Certificate Level I” (dotyczące kompleksowych czynności konserwatorskich, diagnostycznych i naprawczych) – szkolenia techniczne są całkowicie dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Program szkolenia zależy od poziomu umiejętności i celów szkoleniowych (szkolenia handlowe, szkolenia dostosowane do poszczególnych flot itp.). Ukończenie szkolenia technicznego są potwierdzone odpowiednim certyfikatem.
Serwis Haulotte Polska blisko współpracuje z serwisami innych filii Grupy oraz działami serwisowymi klientów. Współpraca ta polega głównie na wymianie doświadczeń w zakresie naprawy usterek i konserwacji. Pozwala to na skuteczniejszą pomoc tym, dla których najważniejszy jest minimalny czas przestoju maszyn. Aby jak najlepiej sprostać wymogom klientów, Grupa Haulotte, stale poszerza swoją ofertę produktów i świadczonych usług.

Źródło: Forum Budowlane, nr 6 (253) 2017
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Premiery "Na poziome 308"

Dziesiątki maszyn i setki zaproszonych gości – tak wyglądało tegoroczne spotkanie „Na poziomie 308”, które odbyło się 7 września w kopalni Piława Górna. Była to już druga edycja imprezy, pierwsza miała miejsce w 2015 roku. Organizatorami są Volvo Maszyny Budowlane Polska, Powerstone oraz Polskie Górnictwo Skalne. Przy tej okazji zaprezentowano również kilka nowości. Czytaj dalej
POLECAMY