Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Serwis Kop: Dostarczamy części od 10 lat

Ocena: 0
2677
Rozmowa z Wacławem Rędziniakiem, właścicielem firmy Serwis Kop Sp. z o.o.

Fot. Forum Budowlane

Artur Kuźmiuk: Serwis Kop istnieje już 10 lat. Jakie były początki?

Wacław Rędziniak: Zaczynaliśmy dokładnie w 2007 roku, kiedy w małym pomieszczeniu, zaledwie kilkuosobowa załoga stawiała swoje pierwsze kroki na rynku części zamiennych – tak, to już dziesięć lat i „dopiero” dziesięć, bo nasze plany i ambicje sięgają o wiele dalej. Warto nadmienić, że już od początkowego etapu rozwoju nasze przedsiębiorstwo – choć niewielkie - szczyciło się bogatym asortymentem magazynowym, konkurencyjnymi cenami oraz fachową obsługą. Te trzy czynniki od początku stanowią dewizę firmy i nieodłączny priorytet na dalsze lata jej rozwoju.


AK: Jak wygląda dzień obecny? Czy jest się czym pochwalić?

WR: W 2017 roku firma liczy ok. 45 pracowników w pięciu prężnie funkcjonujących i rozwijających się działach: księgowym, administracyjnym, handlowym, marketingu oraz magazynowym. Mamy własny budynek, składający się z części biurowej i magazynowej, pomieszczeń socjalnych i nowoczesnej sali konferencyjnej. Łącznie nasza siedziba przy ul. Podkarpackiej w Rzeszowie zajmuje ok. 3 tys. m kw. W maju 2013 roku, wdrożyliśmy system zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2000 w zakresie dystrybucji części zamiennych do maszyn budowlanych i rolniczych, który utrzymujemy niezmiennie do dziś.

Nasza firma od kilku lat jest regularnie wyróżniana i nagradzana. W 2017 roku Serwis Kop znalazł się w rankingu „Diamenty Forbesa 2017” najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce w kategorii przychodów od 5 do 50 mln zł, w województwie podkarpackim. To wyjątkowo ważne dla nas wyróżnienie. Aby znaleźć się na liście laureatów firma musi spełnić wysokie wymagania, m.in. wykazać się rentownością, brakiem zaległości płatniczych, czy dodatnim wynikiem finansowym.

W naszym „dorobku” figurują również „Gazele Biznesu”, certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” uzyskane w 2015 i 2016 roku i „Podkarpacka Nagroda Gospodarcza”, którą otrzymaliśmy w roku 2013 i 2016 w kategorii Przedsiębiorstwo Handlowe. Wspieramy także organizację UNICEF Polska, za co zostaliśmy wyróżnieni tytułem „Firma z sercem”.


AK: Jakie części zamienne można kupić w firmie? W czym się Serwis Kop szczególnie specjalizuje?

WR: Głównym profilem naszej działalności są części zamienne do maszyn JCB i Cat. W tym zakresie od lat jesteśmy niedościgłym liderem wśród podobnych przedsiębiorstw, funkcjonujących na rynku krajowym. Zasoby magazynowe wzbogacone są także o szeroki asortyment części do maszyn innych producentów, takich jak Komatsu, Volvo czy Case. Mamy bogatą ofertę systemów zębowych do wszystkich rodzajów maszyn, łyżki podsiębierne do koparek i minikoparek, gąsienice gumowe, części dedykowane i alternatywne najwyższej jakości oraz te o unikalnej dostępności w Europie – to tylko jeden z aspektów, który czyni nas najlepszą alternatywą dla najbardziej wymagających nabywców, poszukujących tego typu asortymentu. Proponujemy nowoczesne produkty najwyższej jakości, sprowadzane tylko od sprawdzonych i zaufanych dostawców. Jakość oferowanych przez nas części idzie oczywiście w parze z konkurencyjnymi cenami.


AK: Do kogo skierowana jest oferta?

WR: Mamy wielu odbiorców – handlowych i detalicznych, zarówno na terenie Polski, jak i za granicą – a ich liczba regularnie wzrasta. Cenimy sobie indywidualne podejście do każdego klienta, jesteśmy otwarci na sugestie i propozycje współpracy, dzięki czemu liczba stałych, zadowolonych odbiorców ciągle rośnie.


AK: Czy łatwo zamówić części w Serwis Kopie?

WR: Dostęp do naszej oferty ułatwia sprawnie działająca strona www, sklep internetowy oraz platforma Allegro. Dzięki doskonale rozwiniętej logistyce, problemu nie stanowi wysyłka realizowana w krótkim czasie na terenie całego kraju, jak również za granicą.

Gwarancją sukcesu naszej firmy są nie tylko bogate zasoby magazynowe i konkurencyjne ceny, ale również profesjonalna obsługa. Pracownikami działu handlowego są specjaliści najwyższej klasy, którzy służą solidną, fachową oraz rzetelną pomocą i informacją. Dynamiczny rozwój branży budowlanej dodatkowo motywuje nasz zespół do jak najlepszych działań, tak aby mogli być w stanie sprostać wymaganiom odbiorców w kraju i za granicą. O doskonałym przygotowaniu i kompetencjach pracowników świadczy szereg wewnętrznych szkoleń, regularnie przeprowadzanych w celu zapewnienia ciągłego wzrostu umiejętności, poziomu wiedzy oraz wiadomości o nowościach technicznych i konstrukcyjnych. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że ważna jest nie tylko pomoc w trafnym doborze odpowiednich poszukiwanych przez nabywców części, ale także wskazanie elementów, niezbędnych do prawidłowego montażu i działania zakupionych produktów. Najwyższa jakość świadczonych usług w każdej dziedzinie funkcjonowania firmy stanowi dla nas priorytet i nieodłączny element prowadzonej polityki.


W maju 2013 roku, Serwis Kop wdrożył system zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2000. Jest też regularnie wyróżniany i nagradzany
Fot. Forum Budowlane



AK: Jakie plany Serwis Kop ma na najbliższe lata?

WR: Firma przez cały czas swojego funkcjonowania rozwija się, budynki są rozbudowywane, asortyment magazynowy stale rośnie, regularnie przybywa nam nowych odbiorców, zarówno krajowych jak i zagranicznych, a co za tym idzie sprzedaż sukcesywnie wzrasta, o czym świadczą „Diamenty Forbesa 2017”, „Gazele Biznesu”, czy „Podkarpacka Nagroda Gospodarcza”, o których wspomniałem wcześniej.

Rok 2017 dla naszej firmy stoi pod znakiem nowych inwestycji – wraz z jego początkiem ruszyła rozbudowa budynku o część biurową. Dodatkowe powierzchnie zostaną wykorzystane na nowe biura dla handlowców.

Plan na kolejne lata to niezmiennie rozbudowa asortymentu magazynowego, pozyskiwanie nowych klientów, zarówno krajowych jak i zagranicznych oraz regularny wzrost sprzedaży.


AK: Dziękuję za rozmowę i życzę wielu sukcesów.

Źródło: Forum Budowlane, nr 4 (251) 2017
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -