Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów
KH-KIPPER Sp. z o.o.

Adres: Kajetanów 130
26-050 Zagnańsk
woj. świętokrzyskie
Email: biuro@kh-kipper.pl
WWW: http://kh-kipper.pl/
Telefon: (41) 30 11 568
Fax: (41) 30 11 303
Produkty Opis Liczba wyświetleń: 207

WYWROTKA TYPU W1U

Zabudowa tylnozsypowa half-pipe jest przeznaczona głównie do transportu materiałów sypkich i masy bitumicznej. Wykonana jest z wysokojakościowej szwedzkiej stali HARDOX, co nadaje skrzyni odpowiednią sztywność i jednocześnie lekką konstrukcję.

Pochylona przednia burta zabudowy oraz unikalny kształt ?-shape ułatwia optymalny wyładunek. Lepki materiał nie przykleja się do burty przedniej i łatwiej się zsypuje. Zabudowa tylnozsypowa half-pipe posiada tylną szuflę zsypową SNEEP na równi z podłogą. Rynna w tylnej części nie ma uskoku, w którym mógłby się gromadzić wysypywany materiał. Minimalizuje to także czas związany z oczyszczeniem szufli. Tylna klapa umiejscowiona jest wewnątrz skrzyni.

Zabudowa wyposażona jest w system hydrauliczny z przednim siłownikiem nowej generacji zapewniający szybkie podnoszenie i opuszczanie skrzyni.

Udoskonaleniem tego typu zabudowy jest umiejscowienie koła zapasowego za kabiną, zamiast na przedniej burcie, przez co koło nie podnosi się niepotrzebnie razem ze skrzynią przy wyładunku.


WYWROTKA TYPU W2H

Klasyczna dwustronna zabudowa z siłownikiem pod podłogą wyposażona jest w hydrauliczną lewą burtę.

Burta hydrauliczna opuszcza się płynnie w dół od pozycji pionowej do 180°. Umożliwia to podjechanie wózkiem widłowym pod samą zabudowę i sprawny załadunek materiałów spaletyzowanych. Szerokość wewnętrzna skrzyni wynosi 2 410 mm. Wyjątkowe rozwiązanie pozwala na załadownie dwóch palet obok siebie.

Przy opuszczeniu burty o 90° możliwy jest wysyp ładunku na bok w pewnej odległości od pojazdu. Jest to szczególnie pomocne przy sypaniu wałów bądź zasypywaniu wykopów wzdłuż drogi, gdyż materiał nie zanieczyszcza bocznych elementów podwozia i umożliwia łatwiejszy wyjazd spod ładunku.

Wywrotka posiada również szuflę zsypową na równi z podłogą.

Sterowanie burtą hydrauliczną odbywa się za pomocą joysticka zamocowanego w kabinie przy siedzeniu kierowcy. Obsługa jest możliwa zarówno z ziemi jak i z siedzenia bez konieczności wysiadania z kabiny, co jest ważne przy pracy w ciężkich warunkach terenowych bądź przy złej pogodzie.


WYWROTKA TYPU W1CE

Klasyczna kwadratowa zabudowa W1CE to uniwersalna skrzynia zaprojektowana do pracy w różnorakich miejscach w ekstremalnie trudnych warunkach klimatycznych. Zabudowy tego typu świetnie sprawdzają się zarówno w budownictwie, jak i lżejszym transporcie kopalnianym – przewożą piasek, żwir, kamienie o mniejszej frakcji i asfalt.

Zabudowę W1CE wykonano z wysokowytrzymałej stali HARDOX. Sztywność zabudowy zapewniają 2 podłużnice, poprzeczki oraz przegięcia. Konstrukcję cechuje większa sprężystość i co za tym idzie, większa trwałość i odporność na uszkodzenia. Powierzchnia ścian bocznych została wzmocniona profilem górnym, profilem tylnym i ścianą przednią. Właściwości mechaniczne stali HARDOX, z której wykonane zostały ściany boczne, zapewniają skuteczne zabezpieczenie przed uszkodzeniami.

Dzięki optymalizacji przekroju skrzyni, uzyskano niższą wysokość załadunkową (niższe burty boczne) oraz obniżono środek ciężkości. Zapewnia to większą stabilność przy wyładunku oraz w trakcie jazdy – szczególnie w trudnym terenie. Kwadratowy przekrój ramy pośredniej nadaje konstrukcji odpowiednią wytrzymałość, a dzięki zmienionemu kształtowi skrzynia ma mniejszą wagę oraz większą pojemność.

Zastosowanie systemu hydraulicznego HYVA ALPHA pozwoliło zredukować czas wyładunku.

Wykorzystujący spaliny system podgrzewania skrzyni zapobiega przyklejaniu się do niej lepkich materiałów. Ułatwia to wyładunek i zwiększa bezpieczeństwo. W nowej skrzyni zwiększono powierzchnię oddającą ciepło – podgrzewane są: podłoga, ściana przednia oraz profil górny.

Produkt zarejestrowany jako wzór przemysłowy.


WYWROTKA TYPU W3F

Wielofunkcyjna wywrotka do transportu lekkiego to pojazd niezwykle przydatny zarówno w firmach komunalnych działających w miejskich aglomeracjach, jak i przedsiębiorstwach oferujących szeroki wachlarz usług okołobudowlanych. „Zwinna” 2-osiowa wywrotka to rozwiązanie dla tych, którzy stawiają na produktywność. Dzięki optymalnej lekkiej konstrukcji pojazdy z tego typu zabudową charakteryzują się stosunkowo dużą ładownością.

Zabudowa posiada w standardzie zawiasy górne i dolne. Umożliwia to bezpieczny i szybki wyładunek materiałów sypkich po otwarciu zamków dolnych oraz wyładunek palet przy otwarciu burt na dół. Zabudowa może służyć również jako platforma. Pojazd często wyposażony jest w hydrauliczny żuraw samochodowy.

Osłonięty mechanizm otwierania burt bocznych jest zabezpieczony przed zasypywaniem przy wyładunku i niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych. Pozwala to wyeliminować straty związane z niepotrzebnymi naprawami i kosztownymi przestojami w pracy pojazdu.

Każdy rodzaj wykonywanych zadań jest inny. Dlatego KH-KIPPER stawia na dostosowanie produktu do indywidualnych potrzeb użytkowników pojazdu. Możliwości zadaniowe wywrotki znacznie zwiększają się dzięki opcjonalnemu zastosowaniu dodatkowego wyposażenia, np. montażowi sprzęgu i instalacji hydraulicznej pod przyczepę, zderzaka składanego bądź płyty pod czołownicę do zimowego utrzymania dróg.


SKRZYNIA STAŁA ZSA

Zabudowa przeznaczona jest do przewozu materiałów budowlanych na paletach. Nieodłącznym elementem wyposażenia pojazdu jest żuraw hydrauliczny służący do rozładunku, np. spaletyzowanej kostki brukowej. Burty otwierają się w osi dolnej i górnej umożliwiając tym samym rozładunek przy użyciu wózka widłowego.

Podłoga z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej i liczne uchwyty do mocowania ładunku zapewniają bezpieczny transport, a odboje chronią aluminiowe burty przed uszkodzeniem przez wózek widłowy.


PRZYCZEPY BUDOWLANE

KH-KIPPER produkuje tylnozsypowe i trójstronne przyczepy wywrotki stalowe do transportu materiałów sypkich i masy bitumicznej, przyczepy aluminiowe do przewozu ładunków spaletyzowanych oraz przyczepy niskopodwoziowe do przewozu maszyn budowlanych. Przystosowane do indywidualnych wymagań klienta pojazdy cechuje wysoka jakość wykonania oraz najwyższej klasy materiały zapewniające długi okres użytkowania.


NACZEPY BUDOWLANE

Oferta naczep KH-KIPPER obejmuje tylnozsypowe naczepy stalowe do przewozu materiałów sypkich i masy bitumicznej oraz naczepy niskopodwoziowe do transportu maszyn budowlanych. Wiele nowoczesnych rozwiązań, solidna konstrukcja oraz możliwość skonfigurowania naczepy specjalnie do wymagań użytkownika, zapewnia wyjątkową funkcjonalność i produktywność prac.

Nowością w ofercie KH-KIPPER jest bezramowa naczepa samowyładowcza do przewozu materiałów sypkich. Naczepę charakteryzuje mniejsza waga, niski środek ciężkości, większa stabilność, możliwość rozładunku towaru oraz poruszania się w grząskim terenie.

Wkrótce dostępna będzie także wersja trzyosiowa wykonana z aluminium.

 

 

- Reklama -

Polecane firmy

Polecamy

Polecamy

Które z niżej wymienionych minikoparek są Ci najlepiej znane?















GŁOSUJ

Jakie znasz koparki kołowe z napędem elektrycznym?





GŁOSUJ