Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Scania w sieci

Ocena: 0
1349

Usługi telematyczne od wielu lat stanowią integralny element oferty Scania. System jest stale rozwijany, a liczba pojazdów połączonych w ramach sieci przesyłania informacji przekroczyła już ćwierć miliona. Obecnie obejmuje ona 2/3 pojazdów Scania, wprowadzonych do ruchu w ciągu ostatnich 5 lat.

Ponad 250000 pojazdów Scania zostało już połączonych w ramach sieci przesyłania informacji
Fot. Scania

Jednym z najważniejszych elementów strategii jest rozwijanie usług łączności, które Scania jako pierwsza zaoferowała w ramach standardu. Obecnie ponad 50000 użytkowników na całym świecie może korzystać ze szczegółowych danych o eksploatacji floty, która globalnie obejmuje już ćwierć miliona pojazdów.

Flota połączona w ramach sieci przesyłania informacji stwarza olbrzymi potencjał do zwiększenia wydajności w różnych branżach, takich jak budownictwo, leśnictwo, czy usługi komunalne. Wykorzystując analizę danych uzyskiwanych w czasie rzeczywistym, rozwiązania Scania pozwalają na korzystanie z maksymalnych możliwości pojazdu, zależnie od z tras, jakimi się porusza i zadań jakie wykonuje. Poprzez usługi łączności i analizy danych klienci Scania uzyskują dostęp do usług na najwyższym poziomie, niezależnie od tego czy działają w trwającym wiele dni transporcie dalekobieżnym, na placu budowy czy w skomplikowanej sieci miejskiego transportu publicznego.

Oferta Scania jest obecnie rozszerzana o gamę usług podnoszących wydajność floty za pomocą otwartej platformy Scania One. Dzięki niej będzie można korzystać z obecnych i przyszłych usług Scania oraz innych usługodawców. Platforma jest dostępna za pomocą urządzeń mobilnych i stacjonarnych.

Źródło: Scania Polska

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -