Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Nowy wymiar sprzedaży Wiha

Ocena: 4.8
2545

Pierwsza połowa roku była dla firmy Wiha szczególna – producent dokonał przełomu w dziedzinie narzędzi ręcznych i wprowadził do oferty wkrętak z napędem elektrycznym speedE. Dziś, marka stawia kolejny krok w przyszłość, a jej innowacyjne rozwiązania zyskują naprawdę godną oprawę. Producent z dumą prezentuje Shop in Shop – nowoczesną i kompletną ekspozycję, jakiej jeszcze w Polsce nie było.

Wiha nie zwalnia tempa i prezentuje niespotykaną koncepcję wystawową Shop in Shop. Fot. Whia

Shop in Shop to świeże i innowacyjne spojrzenie na prezentację produktów, aranżację przestrzeni wystawowej oraz zwiększenie konkurencyjności profesjonalnych punktów sprzedażowych. Koncept sprzedażowy o wymiarach 400×245×240 cm z podświetloną konstrukcją dachu kryje w sobie rozbudowaną ścianę produktową, zaplecze multimedialne, 3 m powierzchni komunikacyjnej oraz speedE Test Center – miejsce, w którym każdy profesjonalny elektryk i domowy majsterkowicz z łatwością sprawdzą funkcjonalność i ergonomię, oferowanych przez Wiha, rozwiązań.

"Shop-in-shop to miejsce szczególne i niespotykane – oficjalny sklep Wiha może z powodzeniem zaistnieć w każdym salonie, który dba o konkurencyjność swojej oferty i podąża za innowacyjnymi nowinkami z branży" – podkreśla Maja Sikorska z działu marketingu firmy Wiha. "Takie rozwiązanie pozwala na kompleksową opiekę nad klientem oraz wygodną ekspozycję sztandarowych produktów marki Wiha. Shop-in-shop kryje w sobie nie tylko rewolucyjny e-wkrętak speedE, ale także szeroki asortyment narzędzi zaprojektowanych z myślą o tym, jak przyspieszyć pracę elektryka i sprawić, by stała się ona bezpieczniejsza" – dodaje.

W ramach współpracy, Wiha oferuje punktom handlowym wsparcie marketingowe, szeroką kooperację w ramach wspólnych działań promocyjnych, regularne szkolenia dla obsługi punktu handlowego oraz rozbudowany asortyment produktowy. "Współczesna sprzedaż opiera się nie tylko na szerokiej gamie oferowanych rozwiązań, ale całym pakiecie wartości dodanych: wiedzy, funkcjonalności produktów, wielokanałowej sieci dystrybucji, wsparciu merytorycznym i technicznym, aż w końcu – sposobie prezentacji oferty. Z powodzeniem spełniamy dziś wszystkie wymagania" – podsumowuje Maja Sikorska.

Źródło: Whia

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -