Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Kolejne ciągniki Stralis NP przekazane firmie Huber

Ocena: 4.7
1064

Do obecnej floty jednostek z silnikami wysokoprężnymi firmy Huber, 7 maja dołączyło pięć nowych ciągników siodłowych Stralis Natural Power (NP) o mocy 460 KM. Uroczyste przekazanie odbyło się w siedzibie dealera Iveco CTC w Rudzie Śląskiej. Firma Huber ma wieloletnie doświadczenie w transporcie międzynarodowym. Specjalizuje się w logistyce do takich krajów jak Wielka Brytania, Niemcy, Holandia i Republika Czeska. W swojej flocie posiada obecnie 34 ciągniki siodłowe marki Iveco, w sumie tabor liczy już 140 pojazdów.

Iveco Poland oficjalnie przekazało firmie Huber pięć ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM. Fot. Iveco Poland

Dzięki nowym Iveco Stralis NP 460 LNG, oferującym osiągi pozwalające zastąpić przewoźnikowi samochody z silnikiem diesla w każdym zadaniu transportowym, firma Huber zapewnia swoim pracownikom większy komfort oraz bezpieczeństwo, jednocześnie mając swój udział w transformacji energetycznej sektora i dążeniu do zrównoważonego korzystania ze środowiska.

Podczas uroczystości przekazania ciągników Iveco obecni byli: Bogusław Ciupek – prezes firmy Huber oraz Marcin Jesionek – szef floty i serwisu w firmie Huber. Ze strony Iveco Poland: Marcin Piluchowski – Busimess Line Heavy Manager Iveco, Artur Wygnański – Key Account Manager Iveco, Rafał Kotalewicz i Robert Paszkowski – trenerzy Akademii Jazdy Iveco. Dealera Iveco CTC reprezentował Tomasz Urbanowicz – prezes spółki CTC oraz zarządzający pionem Iveco w Grupie DBK.

Bogusław Ciupek, prezes firmy Huber: „Uważamy, że nowe jednostkami Iveco, napędzane skroplonym gazem ziemnym, doskonale sprawdzą się w naszych usługach transportowych, jednocześnie dostarczą nam realne oszczędności w zużyciu paliwa w porównaniu z silnikami diesla oraz obniżą całkowity koszt posiadania pojazdów. Inwestycja ta jest jednym z planowanych elementów rozwoju naszej firmy, również w aspekcie technologicznym. Już teraz planujemy kolejne inwestycje w pojazdy LNG. Podjęciu tej decyzji sprzyjają także zmiany w przepisach, takie jak chociażby zwolnienia od stycznia 2019 z opłat drogowych dla samochodów napędzanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) w Niemczech, zniesienie akcyzy na LNG i obciążenie oleju napędowego podatkiem na finansowanie rozwoju infrastruktury LNG w Polsce”.

Marcin Jesionek, Szef Floty i Serwisu w firmie Huber: „Atutem technologii zastosowanej w pojazdach Iveco Stralis NP LNG jest możliwość wydłużenia okresów międzyprzeglądowych. W przypadku poprzedniego modelu były one najdłuższe w branży, a teraz ustalono je na aż 90 000 km, co przekłada się na więcej czasu na drodze i niższe koszty serwisowania. Na uwagę zasługuje również brak skomplikowanego układu oczyszczania spalin, filtrów cząstek stałych czy aktywnej regeneracji, to również obniża koszty utrzymania Stralisa NP 460”

Dostarczone pojazdy Iveco Stralis NP w wersji Low Tractor zostały wyposażone w zbiorniki LNG o pojemności 290 kg (800 l. Oferują rozwiązania technologiczne doskonale sprawdzające się w usługach liniowych klienta. Moc 460 KM i zasięg do 1150 km zapewni nie tylko doskonałe osiągi, ale również oszczędność paliwa i obniżenie całkowitego kosztu posiadania pojazdów. Ponadto ciągniki posiadają nowoczesną skrzynię biegów HI-Tronix, systemy wspomagające HI-Cruise oraz retarder. Doposażone zostały w duże lodówki o pojemności 50l, komfortowe fotele oraz klimatyzację postojową i reflektory xenonowe. Na życzenie klienta zostało także wykonane specjalne malowanie kabin pojazdów.

Źródło: Iveco Poland

 

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: