Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

10-tysięczny pojazd DAF z fabryczną zabudową

Ocena: 4.2
1843

Zakład Leyland Trucks w Wielkiej Brytanii na swojej specjalnej linii fabrycznej wyprodukował 10-tysięczną zbudowę PACCAR Body — to prawdziwy kamień milowy w realizacji programu projektowania, produkcji i montażu zabudów skrzyniowych, kurtynowych i Aerobody.

Dyrektor zarządzający David Simpson z Hallam Express (po lewej) odbiera od Brennana Gourdiego, dyrektora zarządzającego Leyland Trucks (po prawej), kluczyki do nowego pojazdu ciężarowego z 10-tysięczną zabudową fabryczna PACCAR Body. Fot. DAF Trucks

Zabudowy PACCAR Body, wyróżniające się spośród propozycji innych producentów pojazdów ciężarowych, są dostępne na podwoziach 4x2 w serii LF i CF marki DAF. Wiodący klienci, tacy jak Royal Mail, korzystają z programu zabudów fabrycznych od jego inauguracji w 2007 roku.

Oferta fabryczna obejmuje zabudowy skrzyniowe, kurtynowe i Aerobody oraz niezliczoną liczbę opcji długości, wysokości i szerokości, platform załadowczych i rodzajów oświetlenia, a także wiele innych możliwości. Brane są pod uwagę wymagania poszczególnych klientów, które mogą odnosić się do pełnego wykończenia pojazdu, włącznie z kompletnym lakierowaniem i nałożeniem odpowiednich oznaczeń klienta.

Odbiorcą 10-tysięcznego pojazdu — 12-tonowego modelu DAF LF 180 z zabudową kurtynową — jest brytyjski operator Hallam Express z siedzibą w Sheffield. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że za pośrednictwem naszego dealera DAF mamy możliwość zakupu kompletnego pojazdu o wybranej przez nas specyfikacji wraz z zabudową” — mówi David Simpson, dyrektor zarządzający Hallam Express. „Fabryczny montaż zabudów zapewnia doskonałą jakość i znacznie skraca czas realizacji. To właśnie nazywam kompleksową obsługą w jednym punkcie”.

Źródło: DAF Trucks Polska

 

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

Polecane firmy

Polecamy

Polecamy

Które z niżej wymienionych minikoparek są Ci najlepiej znane?















GŁOSUJ

Jakie znasz koparki kołowe z napędem elektrycznym?





GŁOSUJ